درب استیل جک دار

در فرآیند تولید درب های استنلس استیل به دلیل استحکام بالا و ضخامت مناسب مصالح به کار رفته، امکان نصب انواع جک ها در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک وجود دارد. درب استیل جک دار، در انواع طرح ها و مدل های گوناگون ساخته می شود. و شما می‌تواندی جزئیات ویژه‌ی مورد نظر خود را برای ساخت آن پیشنهاد دهید. مدل‌های بسیار متنوعی با استفاده از متریال پایه‌ی استیل و متریال های جانبی چوب و شیشه قابل ساخت است. با توجه به دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان و کاربری درب می‌توان مدل مناسبی از بین آن‌ها برگزید. درب استیل جک دار از بهترین انتخاب های طراحان حوزه ی ساختمان به عنوان درب استیل پارکینگی است. امکان نصب انواع اکسس کنترل ها که امنیت ورودی شما را بالا می‌برد روی درب استیل جک دار ساخته شده توسط رامند وجود دارد.

رامند دکور طراح و سازنده‌‌ی درب استیل جک دار، تمام درب های خود را به صورت کامل ارائه می‌کند. بدین معنی که درب استیل ساخته شده همراه با تمام یراق آلات و اکسسوری های لازم همچون جک، آرام بند، قفل، دستگیره و … ارسال و نصب می‌گردد.

 به نسبت حساسیت فضای مورد استفاده و نیاز آن محیط، می‌توان از انواع جک ها بر روی درب استیل جک دار استفاده کرد. با وجود جک بر روی درب استیل به راحتی،  بسته شدن درب تضمین می گردد. در مدل های اتوماتیک باز شدن درب نیز به عهده جک می باشد. بدین شکل که قبل از رسیدن کاربر به درب مورد نظر در برایش باز خواهد شد و یا پس از صلاح‌دید مرکز کنترل درب استیل جک دار برای شخص مورد نظر توسط کد و یا کلید های فشاری و یا ریموت باز می گردد. به طور کلی وجود جک برای درب های استنلس استیل امروزه یک نیاز واجب و ضروری می باشد. این جک ها در انواع و اقسام مختلف بر روی درب های استیل قابلیت نصب دارند. در ادامه به برخی از جک های مورد استفاده بر روی درب های استنلس استیل اشاره خواهیم کرد.

 

برای مطالعه کامل مقاله درب استیل جک دار به سایت رامند دکور مراجعه کنید.


دکوراسیون و درب استیل استیل ,مورد ,انواع ,استفاده ,وجود ,رامند ,استنلس استیل ,مورد استفاده ,وجود دارد ,رامند دکور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سردخانه و تجهیزات سرمایشی هواداران پروفسور محمدمهدی زاهدی Vanceqek826 blog آسمونی ها سیستم بایگانی اسناد برترفایل chaimtohbw9cf Accueil سرور مجازی موسسه سینمایی نگاتیو