کودکان نه تنها باید ریتم موسیقی را احساس کنند، بلکه برای ارتباط بهتر با آن، باید بدن خود را هم هماهنگ کنند. از دستان و حرکات آرنج و…برای نشان دادن ریتم ها استفاده کنید.در ابتدای کار، آموزش باید با مشارکت والدین باشد.

این نکته بسیار مهمی است به همین دلیل هم هست که می بینید خیلی از والدین در ابتدا و یکباره کودک خود را به کلاس موسیقی نمی فرستند تا مبادا دلزدگی ایجاد شود. خیلی راحت در خانه تمرین کنید. به کمک نرم افزار و فیلم و … نرم افزارهای علمی و تایید شده ما برای آموزش موسیقی به کودکان در خانه را ببینید.

بعد از یادگیری مقدماتی، کودک را وارد گروه ها کنید. بعد از یادگیری اولیه و شناخت کلی موسیقی، کودک اعتماد بنفس کافی برای حضور در کنار هم سن و سالان خود را پیدا می کند. پس او را وارد کلاس و جمع کنید و همزمان در خانه به کمک فیلم و نرم افزار به او کمک کنید.

آموزش موسیقی کودکان

سرعت یادگیری را کم کم افزایش دهید. بعد از طی کردن مراحل اولیه، گام و سرعت یادگیری را افزایش دهید. مثلا توضیحات مفصل را کنار بگذارید.

برای خواندن ادامه مطلب روی موسیقی کودک کلیک کنید.


آکادمی موسیقی سرنا موسیقی ,یادگیری ,کودک ,کودکان ,خانه ,افزایش دهید ,سرعت یادگیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رازیانه سـیـنـا تـمـپ|قالب وبلاگ|گرافیک|وردپرس|کدنویسی وب سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری مرتضی چیذری bioography بک لینک و رپورتاژآگهی خرید لپ تاپ ثبت آگهی رایگان تصویری و لینکدار - نیازمندیهای کشور و اخبار استخدامی,درج آگهی رایگان